Blogs
Maak de techniek persoonlijk
Om de klant echt enthousiast te maken voor IPL, microdermabrasie en de nieuwste peeling, is er meer nodig dan technische uitleg over huid en apparatuur. Het zijn de persoonlijke verhalen die indruk maken, die overtuigen en die zorgen dat de uitleg zich vasthecht in...
Schep orde in je nieuwsbrief
Veel schoonheidsspecialisten versturen haar iedere maand, iedere twee maanden of iedere drie maanden: de nieuwsbrief met aanbiedingen en noviteiten. Maar wist je dat je de nieuwsbrief ook kunt gebruiken om jezelf als expert te profileren?
Zakelijk flirten met Duitsers
Dacht ik eindelijk door te hebben hoe je als ondernemer je netwerk opbouwt en hoe je jezelf profileert, moet het ineens allemaal anders. Netjes, zakelijk gekleed ging ik altijd goed voorbereid met een stapel visitekaartjes naar netwerkbijeenkomsten. Voor een afspraak...
Ondernemen in Duitsland
Je folder en je website laat je vertalen en zelf spreek je ook een aardig woordje Duits. Dat heb je immers op school geleerd. Je bent ondernemer in het noorden en dan is het een koud kunstje om ook de klanten uit het buurland binnen te halen. Van de veertig miljoen...