Teksten
Beleidsnota's
Niet te veel en niet te weinig woorden. Met heldere taal en een logische structuur breng ik je beleidsnota tot leven.
Webteksten
De webteksten maken direct duidelijk wat je doet en – belangrijker – ze vertellen de bezoeker wat hij of zij wil weten.
Nieuwsbrieven
De redactionele formule van de nieuwsbrief is de basis. Daarop kun je naar hartenlust bouwen.
Commerciële artikelen
Je klanten en potentiële klanten lezen commerciële artikelen beter dan advertenties.
Mailings
Geef de lezer een goed persoonlijk verhaal dat vertrouwen wekt en uitnodigt tot actie.
Artikelen
Journalistieke artikelen leggen verbanden tussen ontwikkelingen die voor je lezer interessant zijn.
Persberichten
De aandacht krijgen van de redactie van krant of omroep, is geen kattenpis, maar zeker niet onmogelijk. Kies de juiste aanpak!
Blogs
Prikkelen, informeren of wakker schudden. Met een blog trek je aandacht, ook van Google.
Jaarverslagen
Zorg dat niet alleen het bestuur, maar ook medewerkers en pers uitkijken naar het verslag van afgelopen jaar.